Marketing Magazin: “Danes so zgodbe tiste, ki prodajajo”

Kam je šlo naše znanje pripovedovanja zgodb?

Intervju, Marketing Magazin, junij 2020
Simona Kruhar Gaberšček

“Nekje v procesu silovitega razvoja našega »softvera« smo si bližnjico do aplikacije za zgodbarjenje najprej potisnili na rob našega namizja, nato pa smo jo po pomoti izbrisali. Ampak izbrisana je samo bližnjica, ne pa tudi aplikacija! Morda je največja ovira ljudi za uporabo zgodb v poslu mišljenje, da ne bodo znali uporabiti zgodbe. Ali, ovira, kot jo tudi pogosto srečujem, da nimajo izvirnih zgodb. To seveda ni res, vsi jih imamo …,” je v intervjuju, ki je izšel v junijski številki, zapisala glavna urednica Marketing magazina Simona Kruhar Gaberšček. V pogovoru, ki sva ga imela o uporabi zgodb v poslovni praksi, sva govorila tudi o tem, kako so lahko podjetja uspešna pri znamčnem zgodbarjenju in kaj so pogoji, da spremenite zgodbarjenje v izjemno močno marketinško orodje. Sicer pa… preberite raje kar sami!
LINKI:
Članek iz Marketing Magazina
marketingmagazin.si

Marketing Magazin: “Danes so zgodbe tiste, ki prodajajo”
Pomakni se na vrh